Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

1. W sklepie nie ma badania na którym mi zależy. Czy w ofercie Eurofins są tylko te badania dostępne na stronie?

W sklepie internetowym znajdą Państwo najpopularniejsze badania wykonywane w laboratoriach Eurofins Polska Sp. z o.o. , jest to tylko fragment naszych możliwości, w przypadku kiedy w sklepie brakuje badania, które chcieliby Państwo wykonać prosimy o bezpośredni kontakt drogą mailową na adres wyceny@eurofins.pl. W odpowiedzi na Państwa maila jeden z członków zespołu przygotuje ofertę cenową na wskazane badanie/badania.

W celu usprawnienia całego procesu prosimy o podanie w treści maila takich informacji jak:

  • Opis produktu w którym chcą Państwo wykonać badanie,
  • Nazwę badania,
  • Dane firmy: nazwa, numer NIP, adres korespondencyjny, numer telefonu. 

2. Kiedy otrzymam wyniki zleconych badań?

Szacowany czas realizacji zlecenia znajdą Państwo w opisie poszczególnej analizy. Czas realizacji liczony jest od momentu dostarczenia próbki do laboratorium oraz może się wydłużyć w przypadku wymaganych ewentualnych potwierdzeń wyników. Raport analityczny otrzymają Państwo w formie elektronicznej na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.

W razie pytań dotyczących wyników prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta DzialASM@ftcee.eurofins.com lub bezpośrednim Koordynatorem ds. technicznej obsługi klienta od którego otrzymali Państwo raport.

2. Jak wypełnić pola w formularzu do badania?

Dokładny opis i instrukcję wypełnienia znajdą Państwo w zakładce u dołu strony „Jak kupować?”.

3. Jaki rodzaj transportu należy wybrać?

Opis poszczególnych opcji transportu znajdą Państwo w zakładce u dołu strony „Jak kupować?”.

4. Kiedy trzeba zamówić styroboks do transportu próbek?

W przypadku, gdy próbki przesyłane do badań wymagają przechowywania w niskiej temperaturze(temperaturze chłodniczej). Są to między innymi: mięso i produkty mięsne, mleko i produkty mleczne, ryby i produkty rybne itp. 

5. Gdzie mogę dostarczyć próbki we własnym zakresie?

Adresy naszych laboratoriów dostępne są w zakładkach:

6. Czy podane ceny na stronie są cenami netto czy brutto?

Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.

7. Kiedy wybrać liczbę, a kiedy obecność w badaniach mikrobiologicznych?

Wybór ten uzależniony jest od specyfikacji Państwa produktu, w przypadku dalszych wątpliwości zalecamy wybór ten kierować informacjami zawartymi w ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) NR 1441/2007.

8. Chciałbym/chciałabym otrzymać raport w języku angielskim. Czy posiadają Państwo taką możliwość?

Tak, aby otrzymać taki raport należy wejść w zakładkę u góry strony „Usługi dodatkowe” i dodać usługę do koszyka. 

9. Jak zakupić 2 razy to samo badanie dla różnych produktów?

Należy dodać do koszyka wybrane badanie, uzupełnić pola i następnie dodać to samo badanie po raz drugi uzupełniając danymi o drugim produkcie.

 

10. Badanie Legionelli w wodzie. Kiedy wybrać badanie w 100 ml, a kiedy w 1000 ml?

Dobór ten należy kierować zgodnie z informacjami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, które opisuje wymagania dla tego badania w sposób następujący:

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl